Stuur een reactie

Voor het maken, wijzigen of annuleren van afspraken, medisch inhoudelijke vragen (bijvoorbeeld over recepten, medicijnen, of leefregels na opname of operatie) of spoedeisende vragen kunt u contact opnemen met de polikliniek van uw behandelend arts.

Telefoonnummers poliklinieken

Voor overige vragen kiest u hieronder de afdeling waar u een reactie naar toe wilt versturen:

Patiëntenvoorlichting

Wij kunnen u niet helpen met individuele medische vragen of uw medische klachten behandelen. Neem hiervoor contact op met uw behandelende poli.

Mogelijk vindt u al een antwoord op uw vraag bij de veelgestelde vragen.

Gebruik het contactformulier patiëntenvoorlichting voor:

• vragen over de gang van zaken in het ziekenhuis
  • vragen over patiëntenfolders
  • suggesties, opmerkingen over uw verblijf in het Catharina Ziekenhuis

E-mailadres: patienten.voorlichting@catharinaziekenhuis.nl
Telefoonnummer: 040 – 239 84 13

Of verstuur uw bericht en bijlagen veilig via ZIVVER

Meer informatie over patiëntenvoorlichting

Bureau Patiëntenbelangen

Met een klacht kunt u terecht bij bureau Patiëntenbelangen op de begane grond, via route 257. De klachtenfunctionaris van het bureau zoekt samen met u naar een oplossing.

Meer informatie over rechten en plichten

Patiëntenregistratie

Wilt u een adreswijziging doorgeven? Gebruik het formulier adreswijziging
Wilt u een overlijden melden? Gebruik het meldingsformulier overleden patiënt
Wilt u de gegevens van uw nieuwe huisarts doorgeven? Neem contact op met Patiëntenregistratie.

Patiëntenregistratie Catharina Ziekenhuis: 040 – 239 54 00

Debiteurenadministratie

Heeft u vragen over uw polisvoorwaarden en de vergoeding van de behandeling? Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar.

Heeft u vragen over een factuur of wilt u een betalingsregeling? Neem contact op met de debiteurenadministratie van het Catharina Ziekenhuis.

Het Catharina Ziekenhuis heeft de betalingsregelingen uitbesteed aan NDA Collect.

Meer informatie over prijzen en vergoedingen

Werving en selectie

De afdeling Werving en Selectie van de service-eenheid HRM is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur.

Meer informatie over werving en selectie

Onderwijs & Onderzoek (O&O)

Het secretariaat van de service-eenheid Onderwijs & Onderzoek (O&O) is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur. Voor algemene vragen en informatie over cursussen en trainingen.

Medisch Ethische ToetsingsCommissie

Meer informatie over Medisch Ethische ToetsingsCommissie