Voorlichtingsavond: Bevallen in het ziekenhuis (webinar)

- Online

Bent u zwanger en wilt u meer weten over bevallen in het Catharina Ziekenhuis? Meld u dan aan voor het webinar ‘Bevallen in het Catharina Ziekenhuis’.

Het webinar is bedoeld voor aanstaande moeders en hun partners die in het ziekenhuis willen of moeten bevallen. U krijgt informatie over aspecten die betrekking hebben op de zwangerschap en de bevalling. Ook is er ruimte voor het stellen van vragen.

Aanmelden

Aanmelden voor het webinar kan bij het congresbureau van het Catharina Ziekenhuis via het e-mailadres: infoservicedeskfb@catharinaziekenhuis.nl onder vermelding van ‘Webinar bevallen in het Catharina Ziekenhuis + datum dat u wilt deelnemen (5 juli of 14 september). Vermeld in uw mail de volgende punten:

• Uw naam
  • Uw uitgerekende datum
  • Ik ben zwanger van mijn [eerste/tweede/derde/vierde] kindje
  • Waar wordt uw zwangerschap gevolgd? Thuispraktijk of ziekenhuis, en welke?

Aan de avond zijn geen kosten verbonden. Middels uw inschrijving per mail geeft u toestemming dat wij de inloggegevens en instructie naar u mogen mailen. Een dag van te voren krijgt u per mail de link naar het webinar doorgestuurd.

Vragen?

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de polikliniek Gynaecologie via telefoonnummer 040 – 239 93 00.